شناسهٔ خبر: 173976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران امروز به صورت برخط پاسخگوی مشکلات شهروندان بود

تهران مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با هدف رسیدگی و پاسخ‌گویی مستقیم به مشکلات شهروندان، از طریق سامانه برخط ارتباط مردم و دولت در محل اداره کل بازرسی استانداری تهران امروز سه شنبه ۲۳ مردادماه پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران،حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با هدف رسیدگی و پاسخ‌گویی مستقیم به مشکلات شهروندان، از طریق سامانه برخط ارتباط مردم و دولت در محل اداره کل بازرسی استانداری تهران امروز سه شنبه ۲۳ مردادماه پاسخگوی تماس‌های تلفنی شهروندان بود.

موضوع های مطروحه در این تماس مردمی شامل اخذ سند،معوض زمین،ساماندهی تعاونی ها،طرح جوانی جمعیت و مسکن ملی بود که مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران دستورهای لازم جهت پیگیری و رفع مشکلات شهروندان را صادر کرد. 

شایان ذکر است بر اساس اجرای طرح سراسری ارتباط دولت و مردم براساس برنامه زمان‌بندی ارسالی اداره کل بازرسی استانداری تهران و برنامه حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز ارتباط الکترونیک مردم و دولت (سامد)، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران امروز سه شنبه ۲۳ مردادماه از طریق سامانه تلفن ۱۱۱ به‌صورت برخط پاسخگوی مردم بود.